25.10.08

Αλλαγή ώρας


Ξανά Σάββατο, μια μέρα πριν ξαναρχίσει το σκοτάδι να μας θυμίζει πόσο ανάγκη έχουμε το φως. Πρώτο τραγούδι της μέρας "Heaven /I' m in Heaven...", πρώτη μυρωδιά καφές ελληνικός. Και τσιγάρο. Αλλά όχι τσιγαρίλα. Καταλαβαίνεις την διαφορά.



Πάνω στο κρεβάτι καλοκαιρινά και χειμωνιάτικα ανακατωμένα, φως και σκοτάδι μέσα έξω και μια διάθεση φυγής από παντού για κάπου...



Στις Εθνικές οδούς οι του τετραήμερου προσπαθούν την μεγάλη τους έξοδο ακινητοποιημένοι στα διόδια κι εγώ μπροστά σε μια ντουλάπα παίρνω απόφαση τον χειμώνα και τον τακτοποιώ στα ράφια΄με πολύ αργούς ρυθμούς. Να κρατήσω δυο τρία μπλουζάκια κοντομάνικα στο τελευταίο συρτάρι, μην έρθει η Άνοιξη απότομα κάποτε και με βρει απροετοίμαστη.



Το μυαλό μου είναι αλλού. Παρίσι και Ρώμη. Τα δυο πιο αγαπημένα μου πρόσωπα έπιασαν τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και θα ξεχειμωνιάσουμε μακριά φέτος. Έχουν μπει προσωπικά στοιχήματα και θα το παλέψουμε κατά μόνας. Λέω, θα ξαναβρεθούμε σε γιορτινή συνάντηση επανασύνδεσης, θα τσουγκρίζουμε ποτήρια στη βεράντα μου, θα έχουν αναστηθεί οι βασιλικοί , θα μυρίζει απ' την κουζίνα ινδικό κοτόπουλο με μπύρα και το σάουντρακ θα 'ναι το γέλιο μας. Μπορεί και η τηλεόραση των απέναντι που θα παίζει σ' επανάληψη τα σίριαλ του χειμώνα που έρχεται. Αλλά τότε θα χει φύγει. Το ξέρω θα 'ρθουνε πάλι όλ' αυτά και θα μας βρει το ξημέρωμα μιας άλλης Κυριακής και άλλη μια φορά δεν θα 'χουν βρεθεί οι λύσεις σε κανένα πρόβλημα μετά από ολονύχτια ανάλυση και πάλι θα μας πονάνε τα ίδια και οι έρωτες που ήρθανε ή φύγανε θα κουβαλούν αποσιωπητικά αντί για τελείες... κι ένα μεγάλο ερωτηματικό θα σκάει πίσω από τις πολυκατοικίες μαζί με το πρώτο φως ενώ θα φτιάχνουμε στα πιάτα σχεδιάκια με τα κουκούτσια απ' το καρπούζι. Και κανείς δεν θα χει ιδέα πού θα πάμε διακοπές, αλλά τα πόδια μας ξυπόλητα θα ψάχνουν μια ζεστή αμμουδιά. Και οι μεγάλες αποφάσεις θα πάρουν αναβολή για τον Σεπτέμβρη...



Κι αυτό είναι υπόσχεση.



2 σχόλια:

  1. Μαρια, Μ α ρ ι α!Εισαι μια μικρη ποιητρια..που η τρυφερη της μελαγχολια καποια μερα θα την κανει μεγαλη!Ειναι ομορφο αυτο που εγραψες αλλα δεν καταλαβα που ακριβως αναφερεις την καινουρια σου κολλητη...α...για κατσε..μα ΄ναι ειναι προφανες....πως δεν το καταλαβα νωριτερα....τα κουκουτσια ειναιαπο καρπουζια δικης μου καλλιεργειας!!!Περιμενω σχεδον αγωνιωντας κι αλλα ομορφα λογια που θα μου γενουν τοσο δικα μου συναισθηματα!Μα πως μπορεις και διαβαζεις τις σκεψεις των ανθρωπων και με θαρρος τολμας και τις φωναζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωωωωωωωωωωωωωω!!!Τί μου πες!!!
    Πρώτο σχόλιο!!Ανοίγω κρασί (αντί σαμπάνιας, για να μην τα μπερδέψω από χτες)! Ακόμα σέρνομαι. Αλλά άξιζε!Σ΄ευχαριστώ τοοοόσο πολύ για τα λογάκια σου.
    Να΄στε καλά Δήμητρα Ξένου. Εννοείται πως δικά σας θα΄ναι τα καρπούζια' αν κι εγώ περιμένω το πρώτο σας κρασί, μετα αφιερώσεως. Τρέμε Χατζημιχάλη!
    "τολμάς και τις φωνάζεις"';τολμώ; εγώ; μα σε παρακαλώ για τί με πέρασες;

    Η Μαρία ποιά είναι;
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή